Kitap Alısverisim #1



Herkese merhaba ! Bugün bir değişiklik yapıp kitap yorumunu girmeyeceğim, kitap alışverişimi sizlerle paylaşacağım. Öncellikle genel olarak alışverişlerim hakkında bilgi vereyim. Çoğunlukla okuoku, idefix ve ilknokta’dan alışverişlerimi yapıyorum. Sitelerin güvenilirliği çok fazla soru olarak geliyor bana. Siteler kesinlikle güvenilir. Günde yüzlerce insan alışveriş yapıyor ve zaten sitenin en altına indiğinizde bir güvenlik sistemiyle korunduğunu gösteren logoyu görebilirsiniz. Kapıda ödeme konusuna gelince, bu konuda bilgi sahibi değilim çünkü bu yöntemi hiç kullanmadım. Ama duyduğum kadarıyla okuoku’da kapıda ödeme seçeneği var ve kargo ücretine ek olarak 5 tl daha ödeme yapmanız gerekiyor. 

Alışverişime gelecek olursak, okuoku’dan sipariş verdim. Son zamanlarda ciddi bir indirim olmazsa okuoku yerine idefix’i tercih ediyordum ama bu ay okuoku’da Artemis Yayınları’nda 9.90 indirimi vardı. Gece Avcısı, Anita Blake, Duman ve Kemiğin Kızı, Demir Druid Günlükleri, Vampir Günlükleri ve birkaç seri de bu indirime dahildi. Bir önceki alışverişimde Gece Avcısı serisini almıştım ama instagramdaki birçok kişi yan seriyi de almam gerektiği hakkında beni uyarmıştı. Çünkü dördüncü kitaptan sonra yan serindeki bir kitabı okumam gerekiyormuş. E ben de tekrar bir alışveriş yapıp yan seriyi aldım. Dediğim gibi kitaplar çok uygun ve kesinlikle kaçırmak istemiyordum. -birçok kitabı indirimde almayıp indirim bittikten sonra alınca kafasını duvarlara vuran gökçe- 

Ve böylece sepetime hemen Sonsuz Karanlık, Kızıl Damla ve Ateş Laneti’ni ekledim. Kitaplarım tertemiz geldi. Küçücük bir hasar dahi yok. Yani ‘bu kitaplar indirimde kesin ezik büzükleri gönderirler’ gibi bir düşünceniz varsa endişelerinizi benim kuzucuklarıma bakarak dindirebilirsiniz. E tabi insan alışveriş yapınca kendine hakim olamıyor ve bir iki kitap daha sepete ekliyor. Aldığım diğer kitaplar 9.90 indirimine dahil değil. 


Gümüş Gölgeler ve Yakut Çember. Ahhhh ahhhh…. Ivaskov’a veda edeceğim günlerde gelecekti öyle mi ? Kan Bağı serisinin favori kitaplarım arasında olduğunu her yerde söylemişimdir. Bu sevgi daha Vampir Akademisi’ni okurken başladı. Bir an önce seriyi bitirip Kan Bağı’na başlamak için can atıyordum. Bunun nedeni ise; Adrian Ivaskov.  Serinin son iki kitabını okuyup da veda etmek çok rahat kaldırabileceğim birşey değil gibi hissediyorum. Bir süre bu iki kitabı okumayı erteleyeceğim. 


Durgun Mavinin Ortasında ise Sonsuz Gökyüzün Altında -serinin adı bu sanırım ???- son kitabı. Bu seriyi de çok seviyorum. Gerçekten güçlü bir kurgusu var. Yazarın dilini, karakterler çok iyi. Bu seriye veda etmek de benim için zor olucak. Çok güzel bir distopya. Eğer okumadıysanız kesinlikle bir şans vermelisiniz. 


Veeeeee GÜNLERİN SONU ! Bu kitap benim açımdan şuanda çok fena bir durumda. Spoiler ha yedim ha yiyeceğim. Çok yakın. Hissediyorum. Şuanda o kadar kötü bir enerji yolluyorum ki bu yazıyı bitirdiğim anda ekranda ‘sonunda …….. oluyor. kötülük. hihihihi.’ yazısını görürsem şaşırmam. Bunu söylememin nedeni kitapla ilgili çok fazla yazı gördüm ve hafif bir spoiler hissettim yazılarda, o yüzden yorumların devamını okumayı bıraktım. Gerçi biri Raffe ile ilgili yine döktürmüştü. Kendi açısından spoiler gibi durmuyor ama…. Neyse, bilmeyenler için söyleyeyim, Günlerin Sonu, Penryn ve Günlerin Sonu serisinin son kitabı. İlk kitap Meleğin Düşüşü ikinci kitap da Kıyamet Sonrası. Bu seriyle ilgili söylenebilecek tek bir kelime var; EFSANE ! Gerçekten çok güçlü bir distopya. Açıkçası sadece distopya kitabı değil. Aynı zamanda fantastik. Yani fantastik distopya ? -böyle bir tür yok sanırım, feci salladığımı hissediyorum- Önümüzdeki ay içinde okumayı düşünüyorum, çünkü dediğim gibi spoiler korkusu sardı her tarafımı. Çooook büyük ihtimalle ileriki zamanlarda seriyi baştan sona tekrardan okuyacağım. Bu seriyi aklıma kazımak istiyorum.


Bu arda Dex’in kitaplarının kalitesi beni çıldırtma noktasına getirdi. Sonsuz Gökyüzünün altında 366 sayfa, Günlerin Sonu 388…. Daha fazla yoruma gerek yok, sanırım.  


İşte bu da benim kitap alışverişimdi. İndirim dışında aldığım kitapların üçü en sevdiğim serilerin final kitabı :(

Alışveriş yazıları yayınlamama devam etmemi isterseniz lütfen bana bildirin. Çünkü yazılarımı beğenip beğenmediğinizi bilmiyorum. Eksiklerimi de yazın çekinmeden. Bunları sizler için yazıyorum ve hoşunuza gitmesini istiyorum. Veee sizleri çok çok öpüyorum. Kendinize iyi bakın !!!!



Yorumlar

Popüler Yayınlar