Gökçe Blog Isine El Atarsa....



      Öncelikle herkese merhaba !

      Umarım iyisinizdir. Ben çok ama çok iyiyim. En sonunda blogumu toparladım ve kullanıma hazır hale getirdim. Uzun bir süredir blog açmayı zaten istiyordum. Birkaç kişinin desteğini alınca da hazır boş vaktim varken, bu zamanları blogla geçireyim dedim. Umarım elime yüzüme bulaştırmam.
      Haftada en az iki kitap yorumu yapmayı düşünüyorum. Okulum olmadığından zorlanmam diye tahmin ediyorum ama benim işim belli olmaz ! Aslında bu blogu sadece kitap yorumlarımı paylaştığım yer olarak da bırakmak istemiyorum. Aklımda birkaç tane şey var. Onlar da sürpriz olsun ;)
      Umarım desteğinizi alabilirim ! (buraya tüm kalpli emojilerimi koyuyorum) En kısa süre içerisinde ilk yorumumu paylaşacağım. Beklemede kalın ! :*

   

Yorumlar

Popüler Yayınlar